Fantastisk respons!

God kveld!

Jeg hadde en helt fantastisk kveld i går sammen med mine venner i musikkgruppen. Vi koste oss så mye på Tiedemanns Kafe, og der var skikkelig god stemning. Det var så kjekt å kunne treffes i en annen setting, og vi hadde så mye moro hele kvelden. Da jeg gikk frem og sang karaoke, så ble det masse respons og applaus. Jeg gikk all in, og valgte å synge My heart will go on. Da ble det musestille i det jeg startet å synge. En skikkelig boost for min selvtillit, og det var etterlengtet.

Å kjenne at man faktisk har hele publikummet sin oppmerksomhet, var så magisk. Jeg er heldig som får bruke stemmen min, og det er en fin plass å øve seg på å opptre. Det er jo en litt annerledes setting på en uteplass. Men jeg fikk så god respons, og de ønsker at jeg skal opptre der flere ganger i tiden fremover. Så jeg gleder meg over nye bekjentskaper, og tar det som en fin utfordring. Herlige mennesker som driver dette stedet, og som har laget et fint opplegg med åpen mikrofon hver fredag kveld.

Det var en kveld med masse latter, og det ble en sen kveld. Men jeg hadde så godt av å ta en tur ut sammen med gode venner. Dette gleder jeg meg til å gjenta, og jeg håper at min kjære mann også vil være med noen ganger ned dit på fredagskveldene. Jeg gleder meg allerede til neste gang, og koser meg med mestringsfølelsen som enda er tilstede i hele meg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg