FANTASTISKE RESULTATER!

 

God kveld!

Jeg er så glad for at det nå går fremover på mine kanaler. Det var så kjekt å oppsummere september, og se at tallene virkelig har økt. Da blir jeg så ydmyk og takknemlig for alle dere som velger å besøke bloggen min, og de andre kanalene mine. Uten dere, så er det jo ikke noe vits i å jobbe såpass mye hver eneste dag. Jeg er klar for å jobbe videre, og har funnet nye krefter til å skape kreativt innhold for dere.

Bloggen vokste masse, og det er så spennende å se utviklingen denne høsten. Nå må jeg bare holde trykket oppe, og være meg selv uten filter. Det er kjekt, men jeg vet også at det krever en solid innsats å holde seg der. Når man virkelig ønsker å vokse, så føles det deilig å se at det faktisk skjer.

Det er viktig å unne seg litt glede når det går bra. Men jeg vet også at forbedringspotensialet er stort. Så jeg skal gjøre alt jeg kan for å bli bedre, og for å finne løsninger som fungerer bra for meg i min hverdag. Å skape noe eget, er jo alltid en drøm. Så får jeg ta et steg om gangen, og nyte de oppturene som kommer underveis.

September 2020 viser meg at det er mulig. Og da blir jeg bare enda mer trigget, og er klar for å legge ned den innsatsen som trengs. Å skape innhold på mine kanaler, er utrolig kjekt. Og det gir meg så mange flotte følgere der ute. Takk til hver enkelt av dere. Og jeg håper at dere liker innholdet mitt, og kanskje kan jeg inspirere deg iblant også. Ha en strålende fredagskveld, så snakkes vi om litt!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Nye krefter for å skape kreativt innhold?
      Hvilket kreativt innhold da?
      Katten, strikking, innlegg om.bloggete, usunn matplan…
      Nei du, syns innleggene dine repeteres hele tiden, så ja takk til mere kreativt innhold.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg