FARMEN 2020 LEVERER!

God kveld!

Jeg må si at årets utgave av Farmen virkelig lover godt. Det har vært en så kjekk start, og der er så mange deltagere som virkelig har sin egen personlighet. Nå ble det ganske mye drama mellom guttene første uken, og det syntes jo jentene var litt morsomt. Valget av førstekjempe ble Jostein, og det overrasket meg ikke. Men for en sjau det ble mellom storbonden og Jostein i etterkant. God tv vil jeg si. Og jeg gleder meg til fortsettelsen.

I tillegg så har vi Torpet, og der har vi to av mine favoritter fra tidligere sesonger. Mathias og Karianne er jo to herlige mennesker. Så det er morsomt å endelig ha dem tilbake på skjermen. Jeg kommer til å kose meg fremover, og vil ha med meg alle episoder. Gøy å se at Farmen klarer å levere god tv enda en gang, og det er godt jobbet med casting og produksjon. Friskt pust med ny programleder i Mats Hansen. Han virker til å spille litt mer på humor, og er mer konkret i sine tilbakemeldinger.

Høsten er en fin tid på tv, og jeg koser meg hjemme i godstolen. Dette blir kjekt, og nå skal det bli spennende å se hvem som vinner til slutt!

Klem fra Wenche

 

4 kommentarer
    1. Kan du igjen minne oss lesere på hva du vil med å prøve å bli en influenser?
      Jeg skjønner ikke hva du vil oppnå med innlegg om katten, strikking, TV-Program, Pilotfrue og Isabell Raad. Kanskje du kan forklare meg det? Du sier du vil ha en offentlig stemme, men jeg forstår ikke hva du tenker å fronte?

      1. Ja, jeg skriver innlegg om de tingene som du nevner. Men jeg skriver også mange innlegg om psykisk helse, og mine utfordringer i hverdagen. Min åpenhet om dette, får jeg tilbakemelding om at hjelper folk der ute. Men hverdagen min inneholder så mangt, og det gjenspeiles i bloggen min. Ha en fin kveld! Mvh Wenche

      2. Må vel ikke fronte noe vel?

        Men har du sluttet med q&a på fredager eller ble det bare litt mye forrige uke?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg