Favoritt sommerkjoler!

Annonse

 

God kveld!

Jeg er i overkant glad i å sjekke nettbutikker for tiden, og er så opphengt i sommerkjoler. Men jeg ønsker ofte å finne kjoler til budsjettvennlige priser. Og jeg er fan av å bruke de ordinære butikkene, som jeg alltid har brukt. Cubus er en kjede som jeg er vant med fra barndommen, og jeg har faktisk hatt min aller første utplasseringsjobb der i ungdomsskolen. Nå tenkte jeg derfor å tipse dere om mine favoritter hos Cubus, og håper at dere kan like noen motetips fra meg. Det er viktig for meg å tipse om plagg som jeg selv kunne tenke meg å bruke, og som vil kunne passe til damer i mange størrelser og fasonger. Gi meg gjerne en tilbakemelding om dere liker det, og om der er stemning for å vise frem mer mote fra mine favoritt merker!

 

Klem fra Wenche

 

Deilig passform, og svart er en klassiker!//Sprek farge som lyser opp i garderoben!n//Luftig og fin sommerkjole!//Deilig fasong, og behagelig farge!//Enkel kjole til stranden eller fest!

0 kommentarer

Siste innlegg