Februar- hva skjedde?

Februar måned har virkelig vært intens på mange områder. Jeg føler at det har vært masse læring, og jeg har kjent på mine egne grenser og moral. Det har vært veldig viktig for meg å være trofast mot mine egne verdier, og navigere meg så godt som mulig gjennom hverdagen. Kroppen min har på mange måter tatt støyten, og det har gitt meg helseutfordringer. Men på samme tid, så er jeg glad for at jeg kommer styrket ut av denne måneden også. Livet er spennende, hardt, gøy og til tider veldig krevende. Men jeg sitter her med en god følelse, og da vet jeg at jeg er i rute.

Det har blitt enormt viktig for meg å evaluere min egen hverdag. Jeg vet at der finnes visse begrensninger i livet mitt, men jeg velger å finne nye muligheter. Da kommer jeg jo videre, og plutselig dukker det opp spennende prosjekter. Jeg er ikke en dame som bare vil eksistere. Jeg vil leve. Og dersom jeg skal oppnå det jeg ønsker, så kan jeg ikke bare legge meg ned. Det hjelper ikke så mye, dersom man bare blir liggende der. Men så lenge man puster ut, så kan man komme seg i gang igjen etter en stund. Jeg har virkelig fått kjenne på mange følelser denne måneden, og det har ikke alltid vært så kjekt å være i min nærhet.

Jeg er svært heldig som kommuniserer så bra med min ektemann. Det hjelper meg veldig i hverdagen, og vi er der for hverandre. Selv om vi lever borte fra hverandre store deler av uken. Nå er jeg roligere, og har fått gått noen runder med meg selv. Lærdommen er god, og jeg har god tro på det som jeg driver med. Min læringskurve er noen ganger ganske bratt, men jeg digger det! Det holder meg jo i aktivitet, og det skaper nye ideer.

Håper dere har en god kveld, og at roen senker seg hos dere også. Nå skal jeg nyte resten av kvelden, så snakkes vi her igjen i morgen tidlig!

Ps… jeg slapp ny podcast episode i dag. Temaet er fysisk aktivitet og psykisk helse. Du finner den her!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast : Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg