Feiring på Kastellet!

Strålende humør på en skikkelig god mandag!

God kveld!

Herlighet så fort denne dagen har gått! Jeg er i kjempegodt humør, og det har vært en så fin start på denne uken for min del. Våknet opp til flotte statistikker, og da passet det veldig fint å feire litt på lunsj avtale med en ny venninne! Vi hadde avtalt dette for en stund siden, og det var jeg glad for. Det er nemlig lurt å ha noe som må gjennomføres. Da blir man ikke liggende på sofaen hele dagen! Vi hadde valgt å møtes på et lokalt spisested som heter Kastellet her i Mandal!

Jeg liker meg veldig godt på Kastellet i Mandal!

Jeg har spist her endel ganger sammen med venninner. Det er en trivelig plass med god atmosfære. Maten er god, og grei pris. Tok min favoritt rett, som da er burger med deres hjemmelagede burger brød. Smaker like godt hver eneste gang! Vi hadde tusen ting å prate om, så tiden gikk utrolig kjapt. Det var en veldig fin samtale, og vi ble enda bedre kjent. Faktisk så ble vi kjent via Snapchat, og har møttes en gang før. Kjemien stemte, så da var det jo hyggelig med en lunsj avtale. For meg så er det utrolig godt å kjenne på en økende trygghet i meg selv. Jeg våger å slippe nye mennesker inn i livet mitt. Dette skal vi gjenta om ikke så altfor lenge!

Min favoritt rett er uten tvil burger!

Vi hadde en veldig fin formiddag sammen. Da vi fikk hvert til vårt, så var vi enige om at dette hadde vært så koselig! Jeg er takknemlig for å ha muligheten til å få nye venner, og det beriker min hverdag!

Fargerikt og pent utenfor Kastellet!

Nå skal jeg komme meg i gang på kjøkkenet, og lage litt sen middag til oss. Jeg har brukt ettermiddagen på å filme, jobbe og kjøre unger hit og dit! Kos deg i kveld, så kommer jeg innom med ett innlegg litt senere ikveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram !

Snapchat : wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg