Fine og lune gensere fra Cubus!

Reklame | Cubus

God kveld!

Her er der jammen meg et skiftende sommervær, og noen dager så må vi lete frem gode og lune gensere allerede nå. Men jeg gleder meg litt til høsten, og at jeg da kan pakke meg selv inn i gode og varme plagg. Det blir alltid litt ull på meg hver sesong, og nå kan du skaffe deg fine gensere på Cubus, til budsjettvennlige priser. Jeg har faktisk lyst på alle disse selv, men må nok begrense meg litt. Uansett så er det viktig å holde seg varm, uansett hvilke måned vi er i. Noen dager føles det jo som at høsten virkelig kommer kjapt på. Det kan være lurt å forberede seg litt, så klikk deg gjerne inn på bildene under for mer informasjon om produktet. Jeg har vært kunde hos Cubus i veldig mange år, så jeg liker å vise dere litt av det som de har tilgjengelig. Når man er en frysepinn som meg, så er det jo sikkert greit å få hjem et par lune plagg til garderoben. Og fargene passer jo både til sensommeren og høsten!

Kos dere i kveld, og gi meg gjerne en tilbakemelding på hvilke modeller som dere liker aller best. Akkurat nå er jeg på scenen og underholder på Tiedemands Cafe, men stakk innom her i pausen. Vi snakkes igjen allerede i morgen tidlig!

Klem fra Wenche

Nydelig farge, og deilig genser!//Romslig og behagelig modell!//Svart genser er et must i garderoben!//Nydelige farger, og komfortabel genser!//God og lun genser til høsten!//Deilig med fin og lun genser!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg