FØLELSER FRA TOPP TIL TÅ!

God kveld!

I dag har jeg kjent på så masse følelser på en gang. Jeg har nemlig hatt en opptreden på Verdensdagen for psykisk helse ved Lysthuset i Mandal. Der skulle jeg fremføre tre av mine egne låter. To av dem for aller første gang offentlig. Har kjent på sterke følelser helt fra morgenen av, og måtte jobbe med å holde følelsene under kontroll.

Da vi skulle ha lydprøve, så regnet det ganske så heftig. Vi stod tørre i selve lysthuset, men vi tenkte at her kommer der ikke folk. Men heldigvis ble det litt lettere vær, og der kom litt folk likevel. Jeg måtte vente på min tur en stund, så det var mye mental jobbing da de andre hadde sin opptreden. Det var litt vanskelig å gå mot scenen i dag, men da løsnet det heldigvis.

Alle tre sangene gikk så fint, og vi fikk så utrolig herlig respons fra publikum. Og tekstene mine traff, for flere måtte felle tårer mens jeg sang. Da treffer man en nerve i folk, og det gjør meg rørt. Jeg kjente at tårene ville komme hos meg også. Men jeg klarte å holde dem tilbake mens jeg var på scenen. Etterpå ble det litt overveldende, så da lot jeg tårene få komme ut.

Jeg er så takknemlig for alle de fine ordene som ble sagt til meg i dag. Det var så godt å få bekreftelse på låtene mine!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg