FØLG DRØMMEN, IKKE STRØMMEN!

God kveld!

Da er det på tide å skrive litt til dere igjen her på bloggen min. Det har vært noen krevende uker her hjemme, og omstillingene har krevd mer fra meg enn jeg trodde på forhånd. Jeg har derfor vært litt mindre aktiv her, og på sosiale medier. Kun fokusert på mine aller nærmeste, og forsøkt å gjenvinne ro og overskudd. Er nok enda ganske så sliten, men føler at vi nå er kommet mer inn i de nye rutinene her hjemme. Vi klarer oss bra, og jeg jobber med mine utfordringer i mitt tempo.

Det er ganske rart å tenke på hvordan vi mennesker er skrudd sammen. Tanker og følelser kommer i store mengder hver eneste dag, og vi må manøvrere oss gjennom det. Alle sammen angriper sin hverdag på sin egen måte, og sånn må det være lov til å leve. Jeg er bestemt på å følge drømmen min, og ikke bare henge meg på strømmen. Noen ganger kan man møte motstand, men da er det så viktig å ha trygge verdier i bunnen. Vite hva som er målet, og hvordan man skal jobbe seg dit.

Jeg vet at mange mennesker der ute heier på meg, og har troen på meg. Det varmer hjertet mitt, og gir meg påfyll av energi. Men jeg vet også at der er en del som ikke har troen, og som ler av meg og mine drømmer. Når man velger å snakke høyt om egne ambisjoner, så vil man møte på akkurat det. Men jeg har heldigvis en indre ro på hva jeg vil, og hvor jeg skal. Og så passer jeg på at de jeg har nærmest, støtter meg i min reise.

Når man ønsker å satse på musikk, så er det en ganske ensom reise. Jeg sitter jo her hjemme, og skriver mine egne låter. Heldigvis har jeg flotte musikere med meg i bandet, som velger å bruke sin fritid på mitt prosjekt. Og da er jeg ikke så alene lenger. Vi gleder oss veldig til å spille for et publikum, og vise frem musikken vår. Vår første spillejobb kommer allerede i midten av oktober, og det blir så kjekt å spille live her i Mandal.

Den siste uken har jeg jobbet med min egen artistutviklingsplan. Ett dokument hvor jeg beskriver mine målsettinger, og går mer i dybden på hva jeg ønsker å oppnå de neste 3 årene. Det er så spennende å virkelig jobbe med disse tingene, og ta eierskap i min egen fremdrift som artist og låtskriver. Hvis jeg hadde valgt å følge strømmen i samfunnet vårt, så hadde jeg ikke våget å gjennomføre dette prosjektet. Men jeg har satset på drømmen min. Og det er absolutt det beste som finnes!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Synes du står stødig, og er ikke i tvil om at du kommer dit du vil🙌 Kan kjenne meg igjen i så mye av det du skriver om, elsker å lese bloggen din😍Vi er mange som heier på deg, og du har oppnådd mye på kort tid. Synes også du er superfin på bildet til dette innlegget🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg