FOR EN GJENG!

God morgen!

I går fikk vi vite hvilke kjendiser som skal kjempe seg frem i neste års 71 grader nord kjendis. For en fin gjeng de har samlet denne gangen. Jeg gleder meg allerede! Tipper at Vår Staude blir som en «mamma» for de yngste. Det blir garantert mange morsomme utsagn fra Iselin Guttormsen underveis. Og det blir nok baluba med Isabel Raad og Adrian.

Blir kjekt å følge denne gjengen på tur. Tror det blir både latter og tårer. Jeg blir imponert over at de våger seg ut på dette. Det hadde jeg aldr gjort! Her ligger alt til rette for å kunne lage bra TV. Jeg kommer garantert til å følge nøye med på dette. Synd vi må vente en god stund på dette. Men høsten hår fort, så det kommet til å gå kjapt.

Hvem heier du på? Jeg tror at godeste Vår kan vinne dette. Hun har vært ute på mye allerede, så hun blir tøff å slå. Herlighet, det kommer til å bli spennende !

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg