For en hektisk dag!

Nå starter en skikkelig hard dag!

God morgen!

I dag er jeg skikkelig spent! For jeg har egentlig for mange planer i dag, og er litt sånn urolig når det kommer til helsen min. Men jeg klarer litt styr en dag eller to, så må jeg hvile masse. Nå skal jeg få unna en del jobb og video, før jeg skal dra av sted til årsmøte for Mental Helse Agder. Det skal foregå på Åros i Søgne. Først lunsj kl 13, og så årsmøte kl 14. Jeg vet der er mange saker som skal diskuteres, så det kommer til å ta noen timer. Blir koselig å treffe gode venner igjen, så jeg håper vi får litt pauser til å prate litt også. Deretter bærer det rett hjem, og håper jeg rekker en hvilepause på sofaen.

Jeg skal deretter ha karaokeshow på Tiedemands Cafe kl 20-23 i kveld. Satser på at jeg klarer å få i gang god stemning, og at gjestene virkelig koser seg med min underholdning. Så må jeg hjem, og slappe litt av før leggetid. Det skal bli godt å ha min kjære hjemme igjen også. Viktig for meg å kunne slappe helt av, og sove godt gjennom natten. For lørdag kveld skal jeg opptre enda en gang, og må ha nok energi til å klare det også. God jeg kan slappe av hele dagen hjemme. En skikkelig travel fredag for meg, men det er jo kjekt også. Satser på at formen holder seg ganske godt, og at jeg klarer å yte mitt aller beste.

Håper at dere også får en fin fredag! Nå må jeg komme meg i gang, og rekke meste mulig før jeg drar av sted. Nå er det dusj og makeup, så blogg og Youtube. Frokost innimellom dette, og så satser jeg på at denne dagen blir skikkelig fin!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat(torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg