For en opplevelse!

God morgen!

For en vanvittig dag jeg hadde i går! Helt utrolig at jeg kom meg gjennom det, og faktisk er i stand til å stå opp i dag. Jeg var nemlig totalt ødelagt da jeg endelig kom meg hjem etter karaokeshow i går kveld. Da hadde jeg jo allerede vært med på Musikkloftet sin sommerkonsert i Mandal sentrum på formiddagen. Alt sammen gikk så fint, og vi fikk så gode tilbakemeldinger. Er utrolig morsomt å gjøre det sammen med gode venner, og vi er stolte av hverandre. Timene gikk veldig fort, og jeg kom meg ikke hjem før klokken var nesten halv fire. Da ble det en tid på sofaen, for å samle krefter til et 4 timers karaokeshow på Tiedemands Cafe. En fantastisk kveld, med så utrolig flott publikum. Jeg kjente det godt på stemmen mot slutten, men jeg gav alt jeg hadde. Det gir meg så mye mestringsfølelse, og det gjør meg tryggere på stemmen og artistlivet. Baksiden er, at jeg blir så uendelig sliten i etterkant.  Da jeg kom hjem klokken halv elleve i går kveld, så var det rett på sofaen. Og så måtte jeg ha noen brødskiver før leggetid. Man har virkelig brukt kroppen godt, etter fire timers show. Kun en liten pause på 10 minutter.

I dag skal jeg være god mot meg selv, og faktisk sove litt utpå. La kroppen få ekstra hvile, og bare restituere seg skikkelig. I ettermiddag skal jeg ta en del bilder, og får hjelp av en god venninne. Så jeg skal buk god tid på dusj og velvære i dag. Blir kjekt å få noen fine bilder til blogg og sosiale medier. Jeg føler meg skikkelig heldig i disse dager. Kjekke opplevelser bygger meg sterkere, og jeg føler meg så godt mottatt her i Mandal. Deilig å føle seg hjemme, og føle seg skikkelig fri. Det har jeg lengtet etter hele livet, og endelig føles det som at noe løsner for alvor. Heldige meg som får oppleve dette nå, og som kan glede meg over det. Kjenne på hva det gjør med meg, og hvordan det påvirker min hverdag på en fin måte. Takk til alle dere som hjelper meg. Familie og venner, musikkgjengen, musikkterapeutene, mitt herlige publikum, gjengen på Tiedemands Cafe. Jeg føler meg så ubeskrivelig heldig, og nyte de gode dagene! Ønsker deg en super fin onsdag, og ta godt vare på deg selv!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg