FOR EN UTSIKT VI FIKK!

Reklame | H&M

 

God kveld!

Herlighet, for en fantastisk fin dag jeg har hatt! Så nydelig sommervær, og vi koste oss sånn i formiddag. Jeg klarte å velge meg ut hvilken kjole jeg skulle bruke, og det endte med den lyse denim kjolen fra H&M. Det er en av mine absolutte favoritt kjoler denne sesongen, og elsker passformen. Perfekt til å en fine sommerbilder, og jeg er så komfortabel i den. Jeg møtte venninnen min kl 11, og så gikk vi opp mot Uranienborg. Det er noen heftige trapper opp dit, så vi fikk en god treningsøkt på veien opp. Ble ganske så varm der en stund, for vi har hatt en nydelig sommerdag her i Mandal.

 

Stemningen var så god, og vi koser oss sammen. Masse samtaler om skjemt og alvor, og så tar Lena bilder underveis, I dag merket vi begge at det var enklere, og vi var mer komfortable med å jobbe sammen. Jeg klarte å ha lave skuldre, og koste meg underveis. Det er så viktig, når man skal få tatt fine og naturlige bilder til sosiale medier. Heldigvis fikk vi tatt noen hvilepauser på vei opp, og der var så nydelig utsikt. Jeg elsker denne byen, og det føles som hjemme. Ble helt varm i hjertet av å se utover Mandal.

 

Da vi kom til toppen, så må jeg si det var verd turen. For en nydelig utsikt, og et så fantastisk sted. Jeg har aldri vært der før, så det var på høy tid. Ble sittende litt på noen benker, og bare nyte det. Etterpå beveget vi oss ned til sentrum igjen, og var innom noen butikker. Så da ble det litt shopping på oss også, selv om det ikke var helt planlagt. Deilig lunsj ble spist på Tiedemands Cafe, og vi satt ute i den nydelige solen. Vi fikk lagt noen nye planer, og snakket om oppturer og nedturer i vår hverdag. Sånn som venninner gjør.

 

Nok en gang så har jeg kost meg sammen med min gode venninne, og de timene er så verdifulle for meg. Så viktig å sette av den tiden, og bare være sosial. Jeg skal prioritere dette fremover, og så er jeg heldig som har en omgangskrets med flotte mennesker som jeg kan møte.

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg