FORANDRING FRYDER!

God kveld!

Nå var det deilig å komme seg til frisøren, og få en skikkelig forandring! Jeg har tidligere nevnt at jeg ønsket å bli tøffere. Det gjelder også i utseendet mitt, og nå er hårsveisen kommet på plass. Noen vil like det godt, mens andre vil mislike det. Dette er så meg, og jeg føler meg så røff og flott. Fantastisk herlig å kjenne at man lever, og at man våger å være seg selv. Jeg er en person som elsker å gjøre litt sånn vågale ting på noen områder. Kanskje er det bare sånn at håret mitt er en av de tingene som man lett kan endre, og som kan bli styrt av hvordan man føler seg på innsiden også?

Selvtilliten min har økt det siste året, og det føles veldig deilig. Jeg trengte å bli tryggere i meg selv, og hva jeg står for. Hvordan jeg ønsker å se ut, og hva jeg har lyst til å gjøre. Nå føles det helt riktig å ha en sprekere hårsveis, som passer min personlighet bedre. Det ble litt for traust og kjedelig i lengden sånn som det var før. Vanskelig å forklare det egentlig, men jeg bare digger å ha en sveis som er litt uten om det vanlige. Jeg er nemlig ikke helt vanlig, og er ikke negativt ment. Føler på en måte at det er på tide å slippe seg mer løs, og bare ha det mye mer moro. Ikke være så selvhøytidelig, men heller kose seg med det som er kjekt i livet.

Det er så viktig å være tro mot seg selv, og følge sin egen magefølelse! Nå har jeg kost med i dag hos frisøren min, og er så fornøyd. Deilig å starte helgen med en hårklipp, og i tillegg fikk jeg fikset vippene mine også. Så jeg er klar for en fin helg sammen med mine kjære.

Ha en strålende kveld, så snakkes vi nok snart igjen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg