Forandring fryder!

God morgen!

Da er fredagen også i gang, og det føles veldig deilig at helgen nå kommer. Denne uken har gått så mye bedre enn jeg forventet. Jeg føler meg heldig som har kunnet jobbe aktivt med mine kanaler. Og jeg har gjort endringer som jeg virkelig liker selv. Det tenkte jeg å snakke litt om i dette innlegget. For jeg har jo delt masse tanker og følelser med dere på bloggen lenge. Men med en ganske stor distanse til min vanlige hverdag. Og jeg har på en måte ikke våget å vise hverdagen min fullt og helt. Ikke at den er så mye mer spesiell enn deres. Men jeg har kanskje følt at min hverdag er for kjedelig. Alt handlet egentlig om at jeg holdt meg selv tilbake, og jeg laget en distanse som jeg egentlig ikke ønsket å ha.

I helgen så fikk jeg snakket med mine kollegaer om mine sperrer, og jeg fikk et spark bak. For min redsel for å feile, har holdt meg tilbake. Det var en aha opplevelse, og jeg bestemte meg der og da for å ta grep. Jeg håper dere ser en endring, og at jeg forsøker å inkludere dere i det som skjer her hjemme hos meg. Fine meldinger har allerede kommet i innboksen min, og det gjør meg veldig glad. Jeg kjenner på en befriende følelse, og jeg skjønner bedre hva som må til for å komme seg videre. Gi meg gjerne tips om hva dere ønsker å lese /se. Jeg ønsker å videreutvikle meg!

Forsndring fryder, og jeg koser meg! Ønsker deg en strålende fredag ! Håper at vi ses her i kveld, og på mine kanaler gjennom dagen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook, YouTube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg