FORBEREDELSENE ER I GANG!

God morgen!

Da var vi i gang med siste skoledag denne uken, og guttene får langhelg. Jeg derimot, forbereder meg på en svært hektisk helg. I morgen ettermiddag starter et helgekurs i regi av Mental Helse Agder i Kristiansand. Der skal jeg være deltager, men må hjem for å ha opptreden på Tiedemands Cafe fredag kveld. Drar så inn på kurset igjen lørdag morgen, og kommer hjem søndag ettermiddag.

Jeg skal allerede i dag forberede pakking av en liten bag til lørdag. I morgen er det trening om formiddagen, så drar jeg. Klær til min opptreden må også være klare i god tid, sånn at det blir minst mulig stress. Det er så viktig å å ha god kontroll på tingene. Blir selvsagt koselig å treffe igjen mange venner og bekjente på kurset. Er en stund siden jeg deltok på noe sist.

Er dere også sånn som meg? Eller tar dere det mer på sparket? Jeg skulle gjerne vært litt mer avslappet på ting, men er ikke helt der enda. Håper at jeg roer meg litt ned nå i kveld, og bare kan glede meg til helgen!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg