Forberedelsene er i gang!

Jeg tar nye steg hver dag!

God morgen!

Da er vi kommet til slutten av uken, og jeg er glad for alt det fine som har vært denne uken. Har fått nye erfaringer, og jeg har lært en del mer om meg selv i ulike settinger. Samtidig så kjenner jeg at kroppen har vært gjennom en hard uke, så jeg skal la den få god hvile i dag. Uken som kommer, blir nemlig meget tøff mentalt. Da må jeg ha litt mer energi på lager, og det har jeg ikke akkurat per nå. Heldigvis vet jeg hva som må til, så det skal nok løse seg på en fin måte. Det har blitt viktig for meg å tenke gjennom de opplevelsene som jeg har. Da kan jeg lære mest mulig av den enkelte situasjonen, og ta grep i neste runde.

Uken har vært stappfull av masse musikk. Det er uten tvil noe av det aller viktigste i livet mitt. Men jeg har også brutt egne barrierer, og det er jeg stolt over. Nye steg tas, og jeg pusher meg selv videre. Den kommende uken blir veldig spesiell , og det kommer til å svinge veldig mentalt. Så jeg forbereder meg på krevende dager. Har heldigvis en tro på at det skal løse seg på en positiv måte. Men man vet ikke det, før akkurat der og da. Tirsdag blir nøkkeldagen denne uken, så jeg forsøker å forberede meg så godt som mulig. Da må jeg være i forkant med alle oppgavene mine. For jeg aner ikke hvordan formen min kommer til å bli. Både i forkant, og i etterkant.

Mentale forberedelser er avgjørende for min del. Så jeg skal bruke tid på dette i dagene frem til tirsdag. Jeg vet hvordan ting skal gjennomføres rent praktisk, så det har jeg kontrollen på. Men så vet man ikke utfallet, og det er spennende. Magen knytter seg mens jeg skriver om det, så det betyr masse for meg personlig. Heldigvis skal jeg kose meg litt også, så jeg skal klare meg fin gjennom de neste dagene. Hver dag har jeg mine oppgaver som skal gjennomføres, og da går timene uansett. I tillegg så har jeg satt av tid til velvære og egenpleie. Være god mot meg selv, og ta livet med ro. Det løser seg nok på en bra måte.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg