FØRJULSGAVE TIL MEG SELV!

 

God kveld!

Endelig har jeg fått meg et nytt kamera! Det er så viktig for meg å bli flinkere med bilder til mine kanaler. Og jeg har derfor ønsket meg nytt utstyr. Nå har jeg gitt meg selv en skikkelig fin førjulsgave. Nemlig et Canon EOS 2000D speilreflekskamera med høy oppløsning og  Wifi. Nå skal jeg bruke masse tid på å lære mer om foto, og skape enda bedre innhold. Jeg har så vidt kommet i gang med å ta litt bilder, og det er så kjekt å ha et skikkelig kamera.

Jeg elsker at det enkelt kan overføres bilder via Wifi. På den måten kan jeg raskt få bildene over på pc eller mobilen, og deretter redigere dem ferdige der. Da går det ikke lang tid før man kan poste skikkelig fine bilder på sosiale medier. I tillegg så er der ganske mange finesser med kameraet, som jeg nå skal forsøke å sette meg inn i. Endelig kan jeg ta noen nye steg, og forhåpentligvis få bedre bilder på mine kanaler. Det blir nok ganske mye øving, før jeg klarer å få til alt. Men jeg skal kose meg med å ta bilder nå.

Det er veldig viktig for meg å videreutvikle meg. Jeg har jo et ønske om å bli enda bedre på det jeg driver med, og bilder har ikke vært min sterkeste side. Nå har jeg oppgradert utstyret, og er klar for en vinter med mye fotografering. Ekstra kjekt å ha noe å fylle disse corona tidene med. Håper virkelig at dere vil merke en bedring etter hvert som jeg nå lærer meg å bruke dette kameraet i hverdagen. Det blir nok litt å lese meg opp på, og jeg tar gjerne i mot gode tips angående foto.

Nå er jeg bare så glad, og så fornøyd med denne investeringen. I tiden fremover skal jeg ta masse bilder, sånn at jeg virkelig kan lære mest mulig. Da ser man jo hva som fungerer, og hva som man kan få til med dette kameraet. Jeg ser på Youtube videoer, sånn at jeg lærer meg noen bra fototips. Gøy å komme i gang med dette nå, og jeg ønsker at bloggen min skal løftes enda litt mer. Det fungerer så bra for meg med kun ett innlegg hver dag, så det kommer til å bli sånn fremover.

Jeg ønsker deg en superfin søndagskveld, og en god start på den nye uken!

Klem fra Wenche

2 kommentarer
    1. Å guri så flott! Kjøpte ikke du deg nettopp en rådyr mobil for nettopp å ta bedre bilder til dine kanaler? Du er iallefall flink til å unne deg selv ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg