Fredagshumør!

God kveld!

Jeg har hatt en veldig fin og produktiv fredag. Det er kjekt å komme i gang med nye ting, og det kjenner jeg godt i magen. Mange tanker svirrer rundt inni hodet mitt, og jeg vet at der kommer mange utfordringer de neste ukene. Jeg tror at det blir veldig viktig for meg å holde fokus på det som er positivt. Ikke la meg selv bli altfor stresset, eller tenke negative tanker om meg selv. For hodet styrer jo hvordan vi velger å tenke om oss selv. Hos meg har det lett for å gå tilbake til gamle ting, og spre en skikkelig fæl uro inni meg. Nå skal jeg ikke tillate det lenger, men heller fokusere på alt jeg faktisk klarer å få til. Det er godt å vite at jeg har en gjeng som jeg kan spørre om hjelp, og jeg kan våge å være nybegynner.

For min del så handler dette om å skape seg en fremtid, og ha flere bein å stå på. Jeg ønsker å blogge, men jeg ønsker ikke å være en såkalt rosablogger. Min blogg er seriøs, og da passer ikke alltid alle typer kommersielt samarbeid. Jeg har derfor valgt å skape en annen mulighet til å skape inntekt, og faktisk fortsette med å fylle kanalene med relevant innhold. Nå ligger det store mengder med ny kunnskap og venter på meg, så jeg føler meg heldig. Alt som skjer nå, er så kjekt! Det forteller meg at jeg virkelig er i ferd med å ta nye steg, og jeg våger å satse. Det kan godt være at jeg får en liten smell når jeg ikke får til ting. Men da skal jeg huske at der finnes flinke mennesker som kan hjelpe meg videre.

Vi må våge å satse på det vi tror på, og det vi ønsker å drive med! Jeg vet veldig godt at mine valg kanskje er annerledes enn dine. Men sånn må det bare være, for vi er jo forskjellige mennesker. Jeg merker at dette er noe som jeg virkelig kommer til å vokse på, og som vil kunne gi både meg og dere personlig vekst.

Nå gleder jeg meg til en rolig fredagskveld sammen med min familie. Jeg skal ta det med ro, og ikke studere hele kvelden. Viktig å la familien få første prioritet i helgene, og jeg trenger å hvile hodet mitt. Jeg er nemlig inni boblen min ganske ofte nå, så her må det logges litt av i helgen! Ha en fin kveld, så prates vi om en stund.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg