1. Jeg sjekket ut SOME-klubben, og det er jo akkurat det samme som ABIP, minus de urealistiske løftene. Vil du da si at du ikke fikk det utbyttet du håpet på hos ABIP? For det høres jo merkelig ut å betale for den samme tjenesten igjen, hvis du er så fornøyd med den første.

        1. Dette skjønner jeg ikke. ABIP har også gått ut og sagt at de hjelper bedrifter og at de har bedrifter som følger kursene. Og salg er ett av hovedpunktene i kurset. Eller skal du kanskje starte nettbutikk? Og så svarte du ikke på det ene spørsmålet mitt, føler du at du fikk det utbyttet du håpet på i ABIP?

          1. Jeg står ved mine uttalelser om at jeg er fornøyd med ABIP for min egen del. Det har jeg sagt flere ganger. Jeg skal komme med detaljer om mitt nye prosjekt, når tiden er inne for det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg