Fredagsroen har senket seg i heimen!

Da var det jammen meg fredagskveld igjen, og familien er samlet igjen etter nok en arbeidsuke. Dagene kommer og går. Jeg skjønner ikke hvordan tiden kan gå så utrolig fort. Men jeg merker det ekstra godt nå siden jeg jobber mer enn før. Der er liksom alltid noe som jeg burde forberedt, eller bare må sjekke en gang til. Heldigvis har jeg vært flink til å hvile nok denne uken, så det har gått fint med meg! Jeg er en glad kone som endelig kan få sovne i armkroken til min kjære i kveld.

Jeg klarer meg fint i ukene, men savnet er likevel ganske stort. For jeg koser meg når han er hjemme her med oss. Men så merker vi alle sammen at vi er vant med å være alene litt også. Så i sommer skal vi nok ikke ha så masse ferie sammen. Men jeg håper vi får til noen dager på Neset i løpet av sommeren. Helgen har i hvert fall kommet, og fredagskvelden er den beste. For da er det liksom helt i starten på helgen. Men to dager går fort nok unna, og ny uke med jobb starter mandag.

Familien er det aller viktigste i livet mitt! Og jeg er takknemlig for det livet vi lever her og nå. Om få år er guttene voksne, og vi kommer til å sitte her alene. Så selv om ungdomstiden kan være tøff å komme seg gjennom, så er det viktig å nyte det litt også. Jeg håper at Du har det fint, og at helgen blir så fin som mulig! Jeg skal kose meg sammen med min kjære. Men jeg kommer til å være på mine kanaler som vanlig!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram !

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg