Fredagstacoen er hellig!

Her i huset så er tacofredagen ganske så hellig. Det skal ganske mye til før vi endrer på matvanen vår. Hver eneste fredag så spiser vi taco om kvelden, og hele familien elsker det. Da starter helgen for alvor, og man kan senke skuldrene. Hvis vi må utsette det til lørdagen, så blir hele helgen helt rar. Vi er noen skikkelig vanedyr, og det har vært sånn siden vi flyttet sammen i 2015. Det er ganske mange fredager! Men vi koser oss med å lage det sammen, og det er koselig å lage mat sammen med min kjære mann. Han kommer jo hjem hver fredag, så da har vi endelig tid til å snakke sammen ansikt til ansikt. Mye rart har blitt snakket om under taco forberedelsene på kjøkkenet vårt!

Veldig mange familier har sin spesielle favorittmat. Vi er ikke alene om å elske taco. Men jeg er glad for at vi har våre rutiner, og at de fungerer bra for oss alle sammen. Jeg blir liksom ikke lei av denne fredagstacoen. For oss så er det jo ekstra viktig med gode rutiner, så det har blitt en fast greie som ingen ønsker å endre på. Ellers i helgene så varierer vi mye mer på middager. Det er kun fredagen som på en måte er opptatt. Da jeg vokste opp, så hadde vi også ekstra kos på fredagen. Så jeg tror at det har vært med på å skape noe lignende for meg og min lille familie. Har du noen faste ting til middag? Hva lager du i helgene? Del gjerne i kommentarfeltet. I kveld smakte tacoen veldig godt, og resten av kvelden har vært i sofaen.

Jeg håper at du koser deg, og at du får en skikkelig fin helg! Vi snakkes i morgen tidlig her på bloggen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

2 kommentarer
    1. NÅ tuller du vel?
      Ikke seriøst at helgen blir rar om dere ikke får spist taco på fredag? Det er jo ev tegn på tvangslidelse for hele familien…og det tror jeg ikke på!
      Vil det si at guttene aldri kan være med kamerater på fredagskvelden,for de MÅ være hjemme for å spise taco?
      Likedann med dere voksne, dere kan aldri feks besøke venner eller familie på en fredag, for taco er hellig?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg