FRESH PÅ 1-2-3!

Reklame | Annonselenke NuSkin. Egen reklame

Her har jeg brukt leppe pomade og mascara fra NuSkin!

Hei!

Jeg har lært veldig masse i de månedene som jeg har jobbet med network marketing og NuSkin. Det var ikke sånn at jeg kunne masse om hudpleie før jeg startet opp, så det har vært en ganske bratt læringskurve. Men jeg har virkelig forstått hvor viktig det er å ta vare på huden min, og det er så deilig å både kjenne og se gode resultater på min egen hud. Ekstra deilig er det jo å ikke føle et så stort behov for å sminke seg like mye som før. Det er fortsatt kjekt med sminke, men jeg føler meg mer komfortabel i min egen hud nå.

Ekstra herlig er det å se at der er masse glød og liv i ansiktet mitt, og det gjør jo at jeg føler meg fresh. Nå kan jeg gjennomføre hudpleie rutinen, og så trenger jeg veldig ofte kun mascara og leppe pomade. Enklere blir det jo nesten ikke, og særlig nå på sommeren så vil det virkelig være nok for meg. Sommersolen har jo allerede gitt meg litt farge, så da skinner den naturlige gløden enda finere. Gleder meg til mange fine sommerdager med deilig varme, sommerkjole og naturlig glød i kinna!

Det har vært spennende å lære masse nytt, og føler virkelig at NuSkin leverer på produkter. Passer huden min perfekt, og jeg har funnet en rutine som fungerer veldig bra for meg. LumiSpa er jo det produktet som jeg elsker aller mest, og som er årsaken til min glød. Å få skånsom rens og samtidig øke blodsirkulasjonen har virkelig hjulpet huden min til å våkne og blomstre. Nå har jeg jobbet med NuSkin siden november 2021, og jeg gleder meg enormt til spennende lanseringer i tiden som kommer. Det skal du få lese mer om i morgen, så bare gled deg!

Klem fra Wenche

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg