Frisk luft kurerer gruff!

God morgen!

De siste dagene så har jeg hatt det ganske tøft. Ballongen sprakk, og jeg måtte roe meg helt ned. Jeg har kjent på det ganske lenge, men pushet meg videre. Sånn som jeg pleier å gjøre. Men så sa det stopp på søndag, og jeg måtte ta noen rolige dager. I går så merket jeg det veldig på musikken, og resten av dagen ble i labert tempo. Men så merket jeg at det ble bedre, og jeg har sovet veldig godt i natt. Masse har skjedd de siste ukene, og jeg har hatt behov for å være sterk. Men det koster i lengden.

Jeg er i ok humør, så det er egentlig kroppen som har vært verst. Nå gleder jeg meg til en rolig treningstur i Furulunden i formiddag. Man har bare godt av å komme seg ut i friskt luft. Det handler om å lytte til kroppen underveis, og ikke presse på hardt akkurat nå. Jeg er ikke svak selv om kroppen sier ifra. Det handler mer om at jeg må ha en liten pause. Gi kroppen ro til å komme seg igjen. Det er godt å kjenne at to dager med hvile, faktisk gjorde meg veldig godt.

Man må stå for det man mener, og det man gjør. Så jeg har følt meg trygg i meg selv, også når det har røynet på. Det er jeg svært glad for, og jeg kan gi meg selv litt egenpleie med god samvittighet. Når jeg i dag skal trene litt igjen, så håper jeg at kroppen min bli glad. Den er nokså stiv etter så mange timer i ro. Gleder meg skikkelig til å se havet, og bare nyte den friske naturen som vi har rundt oss. Skal du ut på tur i dag?

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg