Frisk luft kurerer gruff!

God kveld!

Dette har vært en vindfull og kald lørdag her i Mandal. Men jeg kom meg likevel ut på en etterlengtet treningstur i Furulunden i formiddag. Det er veldig lenge siden sist, så jeg var litt spent på formen. Og jeg trente jo hjemme på fredag morgen, så derfor vurderte jeg hvordan kroppen ville takle det. Men da jeg våknet, så var kroppen fin. Det er mange grunner til at jeg velger å fokusere på fysisk aktivitet igjen. Og jeg merker at nå er det ekstra viktig for meg å holde det i gang.

Jeg har dessverre hatt ganske mye mer angst den siste tiden. Og det er ikke sånn jeg ønsker å ha det i min hverdag. Så da gjør jeg jo det som pleier å fungere aller best. Det var nesten rart å kjenne hvordan beina mine bare gikk gjennom treningsruten min. Jeg koste meg skikkelig, og det var en så god følelse i hele meg. Det ble en del tenking underveis, og hodet mitt er ganske fullt for tiden. Men jeg trengte denne turen. Det var friskt vær, men jeg hadde kledd meg skikkelig godt.

Det endte med litt i overkant av 5 km treningstur i dag. Det er jeg så godt fornøyd med å ha gjennomført! Det aller beste er at jeg føler meg bedre mentalt, og at jeg kommer til å bli enda sterkere. Når man virkelig trenger et lyspunkt i hverdagen, så er det ekstra godt å kjenne at man tok riktig valg. Så får man ta en dag om gangen. Gjøre så godt som man kan. Være fornøyd, og kjenne på mestringsfølelsen. Jeg gleder meg faktisk allerede til neste tur.

Nå gleder jeg meg til en fin kveld her hjemme med familien min. Jeg skal kose meg med Skal vi danse, og bare nyte denne kvelden. Håper du også har det fint, og håper du stikker innom her senere i kveld til neste innlegg!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg