FRITATT FRA OPPGAVER!

God morgen!

Dette blir en herlig lørdag! Jeg har egentlig helt dagen til egen disposisjon, og det er jo deilig. Er uten bil, men det går bra. Satser på å ha en dag med både litt jobb, men også hvile og velvære. Jeg skal samle krefter, og håper at energien min nå kommer tilbake. Har litt lyst til å gå en tur, men får se litt hva som skjer.

Deilig å få ha slike dager en gang iblant. Vi er ganske flinke til å se hverandres behov, så min kjære gav meg helt fri i dag. Han skal hjelpe minstemann med å tømme rommet hans i ettermiddag. Men de trengte ikke min hjelp. Jeg kjenner at de siste dagene har vært krevende for meg. Så dette kommer godt med.

Jeg elsker å ha en ektemann som ser meg, og som virkelig gjør alt for å gi meg overskudd. Det er en så fin egenskap som han har, og jeg føler meg elsket og ivaretatt. Dette blir bare så bra! Ha en fin dag!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg