Full kontroll!

Jeg tok tilbake kontrollen!

God kveld!

I dag valgte jeg å ikke sove videre, da jeg hadde delt innlegget mitt i morges. For selv om det er fridag, så ønsket jeg ikke å sove bort hele formiddagen. Men det var ganske hardt å komme seg i gang, det skal jeg være helt ærlig på. Men jeg hadde arbeidsoppgaver som ventet på meg, og da vil jeg jo gjøre så godt som jeg bare kan. Heldigvis tok jeg meg tid til en deilig dusj, og så fikk jeg laget meg en solid porsjon med herlig Smoothie til frokost. Så deilig å kjenne at dagen startet, og at jeg var kommet meg i gang.

Det er nemlig utrolig viktig å lage avtaler med seg selv på forhånd. Sette en plan for hvordan denne dagen skal løses, og hva som er viktig å få gjennomført. Jeg kan fort bare bli liggende, og da ødelegger jeg så mye av dagen. Særlig de dagene hvor jeg egentlig er våken nok til å stå opp, men velger å bli liggende i latskap. Det skjer i helgene, men jeg ønsker ikke at det skal skje i ukedagene. Dessuten så snapper jeg å @hverdagschat i hele dag, og ønsker å starte dagen ganske tidlig der også.

Jeg har så stor nytte av å holde meg i god aktivitet. Og etter gårsdagens smell med spisekaos, så var det ekstra viktig for meg å komme riktig i gang med dagen. Det er godt at jeg har denne staheten inni meg, som driver meg videre gjennom dagen. Og jeg ønsker jo alltid å prestere mitt ytterste, selv om det noen ganger kan gå litt for langt. I dag er jeg stolt over min egen innsats, og vet at jeg faktisk har rimelig god kontroll på min egen hverdag. Det føles så deilig å kjenne på akkurat det, og vise at gårsdagen ikke skjer igjen i dag. Jeg har lært leksen min, og klarer å ta tilbake kontrollen!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wenchrblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg