Full skjerpings i dag!

God morgen!

Nå må jeg virkelig skjerpe meg, og komme meg ut på en ny treningstur. Det har vært så mange styrkeøvelser her hjemme i denne uken, så nå må jeg ut. Det får være hvilket som helst vær. Nå må jeg bare være ute i frisk luft. Denne uken skal slutte på en fin måte, sånn at jeg har en bedre følelse på mandag enn forrige uke. Jeg må være på hugget for å klare å nå målet mitt om 20 økter hver måned i 2020. Det holder hardt nå, men jeg har laget en plan som jeg håper fungerer.

Det skal også filmes igjen i dag, og det gleder jeg meg til nå. Jeg måtte ha en pause, men kjenner nå at det er riktig å fortsette. I tillegg så skal jeg bake boller til familien her i huset. Ungene elsker boller med krem, og vi har det kun denne ene søndagen i året. Har lovet dem boller og kanelboller med vaniljekrem i dag. Gleder meg til vi skal kose oss med det i dag. Det er jo viktig å kose seg litt også, og særlig sammen med ungene. Vi har ikke bakverk så ofte, og det er nok det lureste for oss alle sammen.

Jeg håper at du får en strålende søndag, og at du koser deg sammen med venner eller familie. Husk på at du må være din egen bestevenn, og at du fortjener en fin dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg