Gå for drømmen din!

God kveld!

For meg som er hjemme uansett, så er det ikke så veldig mye som er annerledes enn før. Bortsett fra at ungene er hjemme, og musikken er avlyst. Men det som er godt for meg å kjenne på nå, det er at jeg har mer enn noen gangen lyst til å få til noe eget. Det handler om at jeg alltid har hatt lyst til å lykkes med noe helt selv, og jeg klarer ikke helt å falle til ro med at min yrkeskarriere skal være over nå. Så derfor har jeg holdt på med mine egne ting i flere år allerede. Nå er jeg endelig snart ved et punkt, hvor jeg skal lansere eget produkt som jeg har laget selv.

Det er godt å kjenne at motivasjonen fortsatt finnes i meg, og at jeg våger å kaste meg ut i nye prosjekt. Helt fra jeg var liten, så har jeg ønsket å få til noe, men ikke helt visst akkurat hva eller hvordan. Men livet fører oss dit vi skal være, og nå er jeg på et godt sted i livet. De trygge rammene er på plass, og jeg har kontroll på min hverdag selv. Da var tiden inne for å satse skikkelig, og ikke miste motet underveis. I disse dager så nærmer jeg meg ferdigstillelse av medlemsportalen, og det er jeg stolt over å få til. Uansett hvordan dette blir mottatt, så er det laget med kjærlighet og entusiasme.

Det er ikke noe som er mer spennende for meg akkurat nå. Den siste tiden så har jeg overkommet så mange stengsler, og virkelig gitt meg selv et spark bak. For jeg kan mye dersom jeg bare vil hardt nok. Og jeg skal ikke la negative røster få ødelegge den gleden jeg kjenner på nå. Herlige mennesker har hjulpet meg når jeg stod fast. Smil og glede er viktig å ha fokus på i slike tider som dette, og jeg er i godt humør for tiden. Tenk at livet kan gi meg så mange muligheter? Er det ikke helt flott å se at man kan komme seg videre i livet? For meg så er det deilig, og da takler jeg de vonde dagene mye bedre.

Hvis du virkelig brenner for noe, så velg å satse! Våg å finne nye løsninger som kan hjelpe deg videre. Nå er jeg på en vei som jeg ikke ante om før, og som har gitt meg nytt håp i min hverdag. Det er gull verd, og jeg lærer så utrolig mye akkurat nå. Gå for drømmen din! Det er nemlig verd det til slutt.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg