Gi gass, det er mandag!

God morgen!

Da er vi alle sammen i gang med enda en ny uke, og det føles egentlig bra. Jeg har virkelig hatt en fin helg sammen med min familie, og det har vært viktig for meg å lytte til kroppens signaler. Så da ble det en treningsfri søndag, og kroppen har respondert bra på det. Jeg er derfor straks klar for å komme meg ut på ny treningstur. Det er siste innspurt på mitt treningsmål i januar, og jeg har bare fire økter igjen til jeg når målet mitt. Det kommer jeg til å klare. Ellers så skal jeg bruke denne dagen fornuftig, og jobbe videre med alle mine kanaler.

I dag skal jeg forberede meg til ny innspilling av podcasten min. Denne uken skal jeg snakke om panikkangst. Send meg gjerne spørsmål, så kan jeg ta det med i podcasten anonymt. Det kommer til å bli en veldig personlig episode, så jeg kjenner det i magen min. Men det føles likevel riktig å dele mine erfaringer med dere. Så jeg har nok å holde på med, for å si det på den måten. Jeg elsker det jeg driver med, og føler at jeg er på riktig vei. Det må man jo bare være glad for, og jeg koser meg underveis. Dette kan bli en skikkelig fin på uken for min del.

La oss alle sammen starte uken på best mulig måte. Kom i gang med oppgaver, jobb og trening. Da har du nemlig kommet deg inn i en god rytme, og det går lettere resten av uken. Mandager kan være en fin start, og da må man gjøre det som er riktig. Jeg har allerede planlagt uken min, så dette kommer til å bli skikkelig fint! Ha en fin dag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

Podcast: Min psyke hverdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg