GI MEG HVERDAGEN MIN!

 

 

God kveld!

Nå kjenner jeg at det er på tide med vanlig hverdag. Både jeg og ungene er egentlig klare for det, selv om de elsker å ha ferie. Skolen starter igjen om to dager, og det kjenner jeg skal bli godt. Det er så viktig for meg å ha en vanlig hverdag, som inneholder gode rutiner. Og i en lang juleferie, så er ikke det så enkelt å få gjennomført. Jeg har for min egen del, hatt en uke med ganske normal aktivitet. Det var helt nødvendig, for at jeg skulle komme meg ut av mitt eget tungsinn.

Hverdagen er alltid best. Sånn er det bare, og jeg merker at det bare blir mer og mer viktig for min del. Jeg skal prate litt med min terapeut om disse tingene etter hvert. For jeg må lære meg hvordan jeg skal takle ferier og helligdager. Finne noen gode triks som vil hjelpe meg gjennom de situasjonene på en bedre måte. Vi ønsker jo å kunne kose oss, selv om dagene blir i en annen rytme enn det som er vanlig. Her har jeg altså noe som må jobbes med.

I dag drar min kjære mest sannsynlig på jobb igjen, og da blir det kun oss tre her hjemme igjen. Da begynner på en måte den vanlige rytmen. Tirsdag morgen er vi igjen klare for skoledag, og jeg er klar for å sette i gang igjen. Gleder du deg til å komme i gang med din hverdag? Eller skulle du ønske at ferien varte enda lenger? Vel, jeg har fått min dose med hjemmekos for denne gang. Blir nok en hard overgang for ungene, men mamma er klar for å få dem i gang igjen.

Ha en strålende søndagskveld, så snakkes vi igjen i morgen kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

Siste innlegg