Gira for en ny dag!

God morgen!

Jeg er super klar for en ny dag, og gleder meg til å ta fatt på dagens arbeidsoppgaver. Humøret er bra, og jeg har kommet meg noen steg videre inni meg. Når man jobber med personlige prosesser, så er det deilig når noen brikker faller enda mer på plass. Min dag skal være ganske variert. Der er husarbeid, jeg snapper på Hverdagschat i dag, lanseringen fortsetter og jeg skal få ny kunnskap. Herlighet, så masse kjekt på en og samme dag. Men det blir nok gjennomført noe av det fra sofaen, sånn at det går bra med helsen min også.

Dagsplan er så utrolig viktig for tiden, og det er ekstremt lett å miste det litt. Så jeg forsøker å være litt mer streng med meg selv på noen punkter, og så kan jeg roe meg ned tidligere på kvelden når alt er ferdig. Det handler om å finne den rette strukturen, og det er ikke alltid like enkelt. Jeg er skikkelig spent på hvordan dagen utarter seg, og det er deilig med en god start på dagen. Heldigvis så er ikke vekkerklokken på før kl 08.00, så det er ganske overkommelig. Det er mange brikker som må på plass, og jeg gleder meg veldig til å se resultatene om en stund.

Mine planer er langsiktige, så lanseringen denne uken er bare starten på en ny fremtid. Hard jobbing ligger foran meg, og det tar jeg veldig seriøst. Så det er viktig for meg å gjøre en så god jobb som mulig, og da må man hele tiden være innstilt på å gjøre den jobben som kreves.! Så la oss starte dagen! Gleder meg til vi ses i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

0 kommentarer

Siste innlegg