Gjett hvem jeg skal trene med i høst?

Nå har jeg tatt grep, og jeg har bestemt meg! Denne kroppen trenger trening nesten hver dag, og det klarer jeg ikke helt alene lenger. Nå må jeg ha noen som kan motivere meg, og gi meg et spark bak! For meg så fungerer det ikke med treningssenter, og jeg har ikke økonomi til å ta pt timer heller. Så da fant jeg løsningen på nettet. Fra 1.August skal jeg trene sammen med Espen Hilton sitt Happy Body People opplegg! Jeg har betalt 399kr for en måned, og der var ikke bindingstid. Dermed kan jeg hoppe av hvis det ikke fungerer for meg!

Jeg gleder meg til å komme i gang, og jeg liker tanken på å få ulike treningsprogram via Facebook. Da kan jeg trene når jeg vil, og hjemme i stuen min. Eller jeg kan ta med nettbrettet ut på terrassen min. Mulighetene er mange, og jeg måtte forplikte meg til noe. For det er ikke kjekt å merke at kroppen blir mer og mer oppblåst. Det handler om å spise riktig, og trene jevnlig. Da kommer jeg i form ganske kjapt. Nå blir det viktig for meg å få en fin start på høsten. Jeg vil være venn med kroppen min, og da må jeg behandle den bra.

Jeg kommer nok ikke til å følge selve mat planen som han tilbyr. Men kanskje finner jeg noen oppskrifter som jeg ønsker å teste. Det viktigste for meg nå, er å komme i gang med trening flere ganger i uken. Og da kommer nemlig matvanene også på plass hos meg. Dette blir spennende, og selvfølgelig hardt. Men jeg skal gjennomføre treningene i mitt tempo, og gjøre andre alternativer dersom øvelsene blir for tøffe! Det høres kanskje rart ut, men jeg gleder meg til å komme i gang!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

3 kommentarer
    1. Kære Wenche.
      Dejligt at se du er så motiveret!
      Jeg kan genkende meget af dine rejse i forhold til gerne at have en krop at føle sig tilpas i. Min egen erfaring og anbefaling er nu at kosten er 90% af transformationen. Hvis du ikke har denne med, sker der nok ikke så meget selvom du dyrker motion. Og jeg taler ikke om specielle diæter , HFLC eller andet. Bare spise mindre end dit basale stofskifte….det er måske feks 1700 kacl om dagen…og så vil der være plads is og andre søde sager en gang i mellem….bare du holder dig inden for kacl, så vil du indenfor 3 måneder kunne se en kæmpe forskel! God rejse 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg