Glede i de små ting!

Hverdagen er aller best!

God morgen!

I dag er det en ganske hektisk stemning her hjemme, da det er første dagen begge barna skal på skolen. Og jeg skal få eldstemann ned til videregående, til riktig tidspunkt. Så skal jeg rett hjem, og stelle meg skikkelig før jeg drar på musikkterapien. Muligens kommer der også en rørlegger innom før jeg drar, for å fikse noe på badet nede. Så alt skjer i løpet av relativt kort tid. Men jeg forsøker å holde roen, og har vært ekstra tidlig oppe i dag. Jeg er så glad for at hverdagen er her igjen, så det går nok bra. Det skal bli deilig å fokusere på musikken i noen timer etterpå.

Jeg dukker inn i låtskriver modus med glede!

I dag skal jeg fortsette jobben med egne låter, og det gleder jeg meg veldig til. Det er så godt å ha noe å jobbe med, og fokusere på det som er positivt i hverdagen. Kanskje kommer også den andre musikkterapeuten tilbake i dag, etter Corona karantene. Blir kjekt å spille låtene for ham, og få hans innspill på det vi har laget den siste tiden. Vi er jo egentlig en liten trio, som jobber sammen om mitt prosjekt. Jeg har alltid litt sommerfugler i magen, og jeg gleder meg til å komme i gang med musikken i dag! Det er skikkelig rart å se hvordan låtene vokser, og kryper inn under huden på meg.

Se det positive i alt du tenker og gjør!

Det er rett og slett en helt vanlig tirsdag i dag, men jeg elsker det. For jeg koser meg maksimalt, og vet at de neste timene handler om mine egne låter. Så jeg skal bare fokusere på det kreative, og være åpen for å skape ny musikk i dag også. Man vet aldri hva som skjer, eller hva man ender opp med å lage. Musikken kommer i hvert fall, og jeg elsker det! Jeg ønsker deg en skikkelig fin tirsdag, og håper at du fyller den med kreativitet og glede! Da kommer energien til å blomstre, og du føler deg så mye bedre da! Gleder meg til vi ses her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat : wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg