GLEDER MEG SKIKKELIG!

God morgen!

I kveld braker det løs atter en gang! Jeg er så ufattelig heldig, som får lov til å underholde på Tiedemands Cafe. Koser meg veldig, og er bare så klar for å gi gass i kveld. Låtene er klare, og jeg får så god erfaring i å takle ulike sjangre innenfor musikk. Det blir kjekt å være sammen med flotte mennesker, som jeg har blitt så utrolig glad i.

Disse kveldene gir meg verdifull påfyll av positiv energi, og det gjør meg så glad. Da glemmer jeg alt annet, og har kun full fokus på fremførelsen og kontakt med gjestene. De siste måneden har jeg fått vekk mange sperrer, og jeg kaster meg ofte ut på litt dypt vann. Når da gjestene gir meg så flotte tilbakemeldinger, så blir jeg rørt.

Musikken har hjulpet meg til å bli et tryggere menneske. Og artistdrømmen lever virkelig inni meg. Når jeg etterhvert skal møte publikum med min egen musikk, så har jeg verdifull erfaring. Og forhåpentligvis et publikum som er nysgjerrige på hva jeg kommer med. Gleder meg skikkelig!

Klem fra Wenche

7 kommentarer
    1. Det var godt å høre! Du brenner jo mye krutt på en slik kveld og det må være hyggelig å være i god form.når han er hjemme på helgebesøk.

    2. Så hyggelig for deg.
      Men når du er borte fredag kveld syns du ikke du får litt liten tid ilag med din kjære mann som bare er hjemme fredag til søndag?
      Ps…Dette innlegget har vi sett før flere ganger. Syns ikke du trenger skrive 3 innlegg pr dag med mye repetisjon, mye bedre med få innlegg med konkret innhold.

      1. Hei! Jeg og min mann har selvsagt pratet om dette, og blitt enige om det. Vi koser oss alltid med god mat før jeg drar på jobb, så slapper han av foran TV mens jeg er borte. Hadde ikke gjort dette hvis han ikke ønsket det. Mvh Wenche

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg