Gleder meg til å komme skikkelig i gang!

Nå kjenner jeg at det er på tide å komme skikkelig i gang! Jeg har gledet meg hele påsken til å begynne å jobbe med Anne Brith Influencer Programmet. Det kommer til å bli en del ting som jeg skal endre på, og som krever tid og litt teknisk innsikt. Det gjør meg litt stresset, men jeg gleder meg aller mest. Jeg er bare så klar for å få gang på dette her nå. Som vanlig så er jeg jo veldig utålmodig av meg, og kan nesten ikke vente lenger. Sånn er jeg bare skrudd sammen. Og i hvert fall når det kommer til kjekke ting. Da blir jeg veldig giret, og tankene svirrer rundt i hodet mitt.

Det har vært mange gode følelser denne påsken. Selv om jeg har vært alene hjemme med eldstemann, og ikke kommet meg på camping. Men jeg er veldig glad for at jeg nå skal få flere sjanser som influencer. Dette har jeg jobbet for i over tre år nå. Det er ikke sånn at jeg nå automatisk når neste målsetting. Jeg må være villig til å stå på, og virkelig holde fokuset på det som skjer. Jeg føler meg gladere enn på lenge, og dette trigger meg positivt. Jobb har alltid vært veldig viktig for meg. Og når livskrisen ødela karrieren min, så var det veldig tungt for meg å svelge. Men jeg så en sjanse langt der fremme. Og nå er jeg endelig blitt oppdaget av noen som kan hjelpe meg videre! Det er så kjekt!

Jeg har fått noen kritiske kommentarer. For det er ikke alle som liker min nye mentor. Men jeg vet også at janteloven står sterkt i vårt land. Og man unner sjelden andre suksess. Jeg er ikke naiv, og tar mine forhåndsregler. Men jeg er faktisk stolt over kvinner som våger å gå etter det de ønsker. Det er selvsagt ikke alt jeg er enig i. Men jeg velger å gi det en sjanse, og passer på meg selv underveis. Jeg håper at dette roer seg ned litt. Men jeg vil ikke at det skal ta fra meg gleden over min egen fremgang. For endelig er jeg kommet i en posisjon som er viktig og riktig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg