Gleder meg til å starte på Anne Brith Influencer Program!

Jeg føler meg så utrolig heldig! For nå har jeg fått en unik mulighet. Min blogg har blitt plukket ut som en av de ti som får gjennomføre Anne Brith sitt nye Influencer Program med Blogghuset AS. Det var en stor overraskelse for meg  å bli valgt. For hun fikk godt over 200 eposter fra bloggere som ønsket å delta. Jeg ble helt satt ut da jeg mottok en epost fra Anne Brith forrige fredag. Hun bad meg om å ringe henne, og jeg ble helt satt ut. For det er ikke hver dag man blir bedt om å ringe et menneske som man kun har sett på tv. Heldigvis så fikk jeg roet meg ned litt før jeg tok kontakt med henne.

Det var en meget nervøs Wenche som snakket i telefonen. Men jeg ble så glad da hun sa at jeg fikk en plass hos henne. For meg så betyr det veldig mye. Både for bloggen, men også karrieren min. For der ligger veldig mange muligheter foran meg. Det er så stort, og jeg tror nesten ikke at dette er sant. Men det kommer til å bli masse jobb. For nå skal jeg lære meg mange triks og tips fra en ringrev i bransjen. Det er delte meninger om dette, men jeg velger å se positivt på det. For Anne Brith har klart seg kjempebra, og er virkelig en dame som står i sterke stormer. Som kvinne har hun virkelig markert seg med klare målsettinger. Og jammen meg har hun oppnådd de aller fleste målene hun har satt seg.

I påsken skal jeg gjennomføre et Instagram kurs! Det er alltid spennende med ny kunnskap, og jeg gleder meg veldig til å komme skikkelig i gang. Så begynner vi med Anne Brith etter påske. Jeg får prate på telefon med henne hver fjortende dag i seks måneder. Så blir det en telefon i måneden de neste seks månedene. Etter det så skal vi finne ut om vi har nådd målene, og om vi skal fortsette med samarbeid. Det føles så uvirkelig. Men nå har jeg fått påfyll av masse energi og pågangsmot. For jeg har jobbet iherdig med mine sosiale kanaler, og ønsker virkelig å komme lenger. Nå har jeg muligheter som jeg ikke kunne forutse. Men det viser at den som intet våger intet vinner!

Tenk at jeg faktisk våget å sende en epost. Og så ble det faktisk meg som skulle få sjansen denne gangen sammen med ni andre. Jeg er takknemlig for at Anne Brith har troen på meg og min blogg. Det er så godt å vite at jeg nå skal jobbe effektivt det neste året. Så får vi gjøre opp status etter det, og ta lærdom av det som har skjedd. For jeg er litt redd også. Det er litt skummelt. Men jeg må holde begge beina på jorden underveis, og passe på at bloggen fortsatt er min. Det er veldig viktig for meg. Så jeg føler meg veldig heldig som nå kan videreutvikle mine kanaler! Jeg håper at Dere heier på meg, og at dere er glade på mine vegne!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg