Gleder meg til en skikkelig arbeidsdag!

God morgen!

I dag har jeg planer om å få gjort masse jobb. For jeg har så mange planer, og jeg må få testet ut litt av det som jeg lurer på. For man kan jo ikke helt vite om de ideene som man har inni hodet, faktisk kan gå an å gjennomføre. Jeg jobber jo tross alt helt alene, og har ansvaret for alt innhold på mine kanaler. Men herlighet som jeg elsker denne jobben her! Selv om jeg er liten, så kan jeg vokse meg større. Det handler om å jobbe beinhardt for det man tror på hver eneste dag. Og jeg er så engasjert i alle prosesser som foregår for øyeblikket.

Jeg skal teste ut nytt utstyr, og forsøke å lage en del kreative innlegg. Det gleder jeg meg masse til. Så jeg krysser fingrene for at jeg fikser den tekniske biten, og at jeg kan få se hvordan dette kan bli til slutt. Får jeg dette bra, så kan jeg ha funnet noe som er verdifullt og nyttig for meg. Akkurat i dag så håper jeg at kreftene mine ikke tar så fort slutt. Men det kan jeg ikke garantere, så jeg har tid til å hvile litt dersom kroppen min krever det. Når jeg blir så giret som dette, så vet jeg at det kan gå begge veier. Heldigvis så har jeg laget meg en god plan.

Jeg skal passe på meg selv underveis, og være aktiv så langt det går. Men jeg skal ikke gjøre mer enn det som føles riktig. Når jeg skal i gang med nye ting, så er jeg alltid ganske spent. Men jeg har blitt flinkere til å våge mer, og ikke være så redd for å mislykkes. Det kan godt hende at jeg blir litt hissig dersom jeg står fast. Men da skal jeg ta en liten pause, og så prøve igjen. Det er så kjekt å lære nye ting, og jeg må jo bare gi gass! Man kan ikke sitte på gjerde, og bare vente på at andre skal fikse tingene. Nå er det på tide med action her hjemme!

Så da er jeg super klar for en ny arbeidsdag her hjemme, og det blir spennende for meg. Jeg håper at dere heier på meg, og at dere kan dele gleden sammen med meg etter hvert som jeg kommer meg fremover. Våg å gi deg selv noen utfordringer i hverdagen, og gå ut av komfortsonen! Da kommer du også til å oppleve mestring og personlig vekst! Ha en nydelig dag, og gjør så godt som du kan.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg