Gleder meg til helg!

Jeg gleder meg til helg! For jeg skal faktisk være alene hjemme hele helgen. Min kjære mann og barna skal til Egersund hele helgen. Men siden jeg får så sterke psykiske reaksjoner når jeg drar til Egersund, så bestemte vi oss for at jeg kunne bli igjen hjemme denne gangen. Jeg er i en veldig god periode nå, og det vil vi ikke ødelegge. Jeg er svært takknemlig for at min ektemann ser meg, og forstår meg så godt. Det var faktisk han som foreslo denne løsningen. Han er en herlig mann som virkelig gjør en fantastisk innsats for vår lille familie.

Det kommer til å bli en kjekk helg! Jeg skal på besøk til en god venninne i kveld, og så blir det jentekveld hos meg lørdag kveld. For jeg må jo finne på kjekke ting slik at jeg faktisk koser meg. Det blir veldig uvant å være helt alene hjemme. Men jeg kommer til å nyte det også. Noen ganger er det jo deilig å få litt alenetid for oss damer. Jeg setter veldig pris på egentid. For noen ganger glemmer jeg meg selv litt i alt som skjer. Heldigvis så er vi flinke til å finne løsninger som passer hele familien.

Gjengen reiser ganske tidlig i dag. Så jeg får noen timer her hjemme før jeg skal på besøk i kveld. Det blir nok litt jobbing, og litt velvære. For bloggen skal jo oppdateres akkurat som vanlig hele helgen. Det er litt rart å sende de andre av sted til min hjemby uten meg. Men jeg kjenner at det er riktig. For jeg vil ikke ha en dårlig periode nå igjen. Vi lærer heldigvis av de feilene som er gjort. Sannheten er jo at hver eneste gang jeg skal dit, så er jeg trigget langt tid i forveien, og i lang tid etterpå. Så nå slipper vi det, og det er så deilig for oss alle sammen.

Jeg håper at Din fredag blir fin ,og at Du koser deg masse i helgen! Stikk gjerne innom bloggen i løpet av helgen. Jeg oppdaterer som vanlig morgen og kveld. Kos dere !

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

Siste innlegg