Gleder meg til Knokkelpils!

I kveld er jeg sammen med herlige venner på Knokkelpils! Mandal og omegn arrangerer sosialt treff fire fredagskvelder i året på SMOI! Vi samles rundt bordet, og bestemmer selv hva vi ønsker å spise og drikke. Det er helt uformelt, og vi ønsker å kose oss sammen. Det pleier å være veldig kjekt. Masse latter og gode historier. Det er jo viktig å le sammen med gode venner! Jeg gleder meg alltid til disse kveldene. Det er så deilig å vite at man har kommet inn i en flott gjeng som virkelig er positive og inkluderende.

Jeg skal unne meg litt god mat i kveld. Det pleier å smake veldig godt. Vi vet aldri hvor mange som kommer. Men der dukker alltid opp noen kjente ansikter. Jeg er så utrolig glad for at de tok så godt imot meg da jeg begynte i revmatikerforeningen. Nå er jeg venninne med flere av medlemmene, og det er veldig trygt. Vi kan hjelpe hverandre, og skjønner hvordan kroniske smerter kan være i hverdagen. Det handler om å kunne lytte til hverandre, og dele erfaringer på en positiv måte. Vi har alle sammen utfordringer, men finner glede i være sammen.

Nå er det viktig å legge vekk mobilen, og kun kose meg sammen med disse flotte menneskene. Det er litt rart å være ute en fredagskveld når min kjære har kommet hjem. Men det er viktig å være sosial med venner også. Det er slik i dag, men resten av helgen skal jeg være sammen med familien min. Jeg ønsker dere alle sammen en fin fredagskveld! Nyt alle de gode øyeblikkene som livet gir deg!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg