Gleder meg til Musikkterapi i dag!

Jeg gleder meg veldig til å delta på Musikkterapi i dag. Vi er så heldige som får muligheten til å spille sammen i flere timer hver tirsdag. Det er noe som jeg virkelig setter pris på, og det har gjort meg så mye tryggere. Nå våger jeg å kaste meg ut i nye sjangre. Det er så utrolig kjekt å kunne være innom viser, pop, rock, ballader. country eller egen musikk i løpet av dagen. Da må man pushe seg selv ut av komfortsonen. Det har jeg hatt stor nytte av, og føler meg som en bedre musiker. For vi trenger mangfoldet. Man har veldig fort malt seg selv inn i et hjørne. Men der må vi la alle slippe til med sine ønsker.

Vi er også veldig heldig som skal spise påskelunsj sammen med de andre deltakerne på Stedet Aktivitetssenter. God mat og koselige samtaler rundt bordet. Jeg er nok blant dem som raskt trekker meg opp igjen på musikkrommet etter maten. For jeg ønsker å være mest mulig inni musikken når jeg har mulighet til det. Jeg er veldig glad i hele gjengen! Vi hjelper hverandre gjennom hverdagen. Noen ganger trøster vi en som gråter litt. Andre ganger ler vi så får vondt i magen. For vi byr på oss selv. Etter hvert som tryggheten har kommet på plass, så er samholdet blitt veldig fint. Og vi har plass til enda flere!

Akkurat nå så har jeg fine dager. Masse energi, og en haug med sommerfugler i magen. Jeg gleder meg til resten av påsken. Da skal jeg bruke tiden godt, og pushe meg selv fremover igjen. Det nytter virkelig å holde ut. Jeg er i ferd med å bli sett, og få en spennende fremtid. Så glad at jeg nesten ikke klarer å tro det. Det er også tid for å ha en ny photoshoot. For jeg trenger masse bilder i tiden som kommer. Da må man legge sjenansen til side, og gjøre seg selv klar for bilder. Dette er virkelig en rar tid for meg. Men jeg forsøker å nyte den så godt som mulig!

Vi blogges!

Følg gjerne WeLG Foredrag på Facebook, Instagram og Youtube!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg