Gleder meg!

Gleder meg til lunsj med venninner!

God morgen!

Jeg gleder meg veldig til å møte en god venninne til lunsj i formiddag. Og så skal jeg også møte en av hennes venninner, og det er jo alltid spennende med nye mennesker. Vi skal kose oss på Kastellet her i Mandal, og det gleder jeg meg veldig til. Alltid skikkelig god mat, og deilig atmosfære. Et av min favorittsteder i herlige Mandal. Ekstra deilig å kunne prate sammen i fredelige omgivelser, og bare snakke om løst og fast. Jeg setter så pris på de stundene sammen med mine venninner.

Det er viktig å prioritere slike ting ganske ofte. For man trenger å se andre mennesker, og holde vennskapet ved like. Oppdatere hverandre på hva som skjer, og knytte enda sterkere vennskapsbånd. I voksen alder, så har jeg etter hvert skjønt hvor viktig dette er for meg. Og hvor glad jeg blir når sånne avtaler gjennomføres. Godt å være sosial, snakke med vokse og se på verden sammen med noen. Vi pleier å ha det svært koselig, så jeg gleder meg veldig til å møte dem i formiddag.

Ellers så skal denne dagen brukes til å få jobbet en del her hjemme. Det gjelder å ha det meste klart, før en svært hektisk helg venter på meg. Jeg skal jo faktisk opptre både fredag og lørdag denne helgen, så det kommer til å bli gøy! Ha en strålende dag, så snakkes vi her igjen i kveld!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat(torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli kjent med Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg