JEG VIL IKKE HOLDE MEG TILBAKE!

Reklame | Lindex

God kveld!

Deilig linskjorte fra Lindex

Hva må til for at du våger å sette deg selv helt fri? Lar du andres negativitet få holde deg tilbake? Skal andres meninger få bestemme over ditt liv? Eller skal du ta eierskap, og faktisk gå for de drømmene som du bærer på?

Dette er spørsmål som jeg har stilt meg selv de siste ukene. For jeg vet hvor fort det er å la seg sluke av andres negativitet. Men hvorfor skal vi holde oss selv tilbake, kun fordi vi er engstelige for å skille oss ut? Jeg ønsker ikke å sitte som gammel dame, og angre på alle de tingene som jeg ikke våget å gjøre da jeg hadde muligheten. Og da må jeg ta grep nå, sånn at jeg oppnår mine mål. Det betyr blant annet at jeg ikke skal la meg stoppe, selv om mennesker rundt meg ikke har de samme ambisjonene som meg selv.

Jeg er lei av jantelov, og vil heller være meg. Akkurat sånn som jeg er, og ta de valgene som passer for meg og min familie. Når jeg satt i salen i Spania, så fikk jeg noen aha opplevelser. Og jeg fant ut hva som trengs for å komme seg videre. Det handler om å sette meg selv fri. Ta sats, og vise hvem jeg er og hva jeg vil. Og det var så deilig å snakke med mennesker som har tatt det samme valget allerede. Når du får bli kjent med mennesker som tar plass, og som bare matcher deg helt. Ja, da faller mange brikker på riktig plass.

Nå er jeg 100% klar for å satse på min egen network marketing business. Det betyr at jeg også er super klar for å hjelpe mange mennesker til å gjøre det samme. Å bygge team er så givende, og jeg er så stolt av det mine buddier får til. Etter å ha vært i bransjen i 1,5 år, så har jeg erfaringer som jeg gjerne deler med deg. Og jeg kan gi deg innsikt og opplæring som du trenger for å komme i gang med egen business. Alt ligger klart, så det er bare å ta kontakt med meg via sosiale medier.

Å jobbe i denne bransjen er utrolig lærerikt, og det gir deg en helt utrolig personlig utvikling. Det er noe som jeg virkelig setter pris på, og som har endret mitt liv på en svært positiv måte. Jeg gleder meg sånn til å bli kjent med enda flere entreprenør spirer!

Ha en fin kveld!

Klem fra Wenche

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg