God kjemi på 1-2-3!

Jeg er så glad for å bli kjent med flotte mennesker!

God kveld!

I dag fikk jeg lov til å bli kjent med et nytt menneske. En flott dame, som jeg håper å treffe igjen om ikke så lenge. Å få møte nye mennesker, er en stor gave som livet gir oss. Og jeg kjenner på en stor glede og takknemlighet akkurat i dag. En svært hyggelig lunsj, som jeg håper at vi kan gjenta flere ganger. Det gav meg i fin formiddag, og masse gode følelser inni meg. Det er virkelig ganske så lurt å våge seg ut på ny vennskap. Skremmende noen ganger, men så fint når det klaffer bra. Sånn som i dag.

Vi koste oss sammen på Kastellet, og servitøren kjente meg faktisk igjen. Så hun visste nøyaktig hva jeg ville spise. Det ble der masse latter ut av, og jeg har tydeligvis vært der en del ganger. Maten smakte så godt, og jeg anbefaler deres burger. Kommer dere til Mandal , sa stikk innom Kastellet på en god lunsj. Ikke sponset, men kun en anbefaling fra fornøyd kunde. Det er viktig å ta vare på de stedene, hvor man har både god mat og god atmosfære. Jeg koste meg veldig, og gleder meg allerede til neste besøk hos dem. Håper på en fin sommer, med mange besøk på Mandals perler.

Jeg har hatt en fin dag, og er så glad for alt det fine som jeg opplever. Det er viktig å putte inn slike sosiale treff, og bare ta seg tid til å snakke sammen. Litt ekstra i dag, da jeg skulle møte et menneske for aller første gang. Men kjemien var på plass med en gang, så det gikk så lett og greit. Lærdommen for meg er nok sånn at jeg må våge å være åpen for nye folk, og ha en positiv tanke i hodet mitt under første møtet. Det gikk så fint i dag, og så jeg håper at starten på et nytt vennskap er sådd i formiddag.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg og Hverdagschat (torsdag)

Podcast: Min psyke hverdag!

Bli gjerne med i Mestringsklubben!

0 kommentarer

Siste innlegg