Godfølelsen kom tilbake!

Det var utrolig godt å kjenne at godfølelsen kom tilbake på musikkterapien i går formiddag. Det var så befriende å kjenne på gleden, og jeg var ikke redd for noen verdens ting. Vi var ikke så mange denne gangen, og det passet meg egentlig ganske bra. Men det er jo ekstra gøy når vi kan være helt fullt band også. Det var viktig for meg å være med allerede i dag, og virkelig få kjenne på den herlige mestringsfølelsen igjen. Jeg har virkelig savnet den gode følelsen en stund, og det var så deilig å kjenne at det var tilbake igjen hos meg. Det hjalp tydeligvis å snakke om det som er vanskelig.

Vi kom oss gjennom mange sjangre, og det var en fin blanding av rolig og tempo. Jeg fikk øve meg på pianoet, og det var etterlengtet. Det er jo et instrument som jeg ønsker å mestre enda bedre med tiden. For da kan jeg føle meg tryggere, og jeg klare å opptre helt alene også. Vi fikk tid til å lære oss noen nye sanger. Det er så spennende å utvide horisonten litt, og mestre ting som man ikke har våget å teste ut før. Alle som er glad i musikk, burde hatt seg noen timer med musikkterapi. For jeg tror at de aller fleste kunne funnet noe som ville gi dem påfyll av positiv energi.

Noen ganger så blir jeg veldig overrasket av meg selv. For jeg aner ikke hvor alt kommer fra. Men jeg koser meg med musikken, og synger masse forskjellig på de gode dagene. Det er dette som gir meg mestringsfølelse, og jeg får personlig vekst! Når jeg klarer å benytte meg av dette tilbudet, så kan jeg ta store steg videre. Det er noe som jeg lengter etter, og som jeg virkelig vil jobbe for å mestre. Artist drømmen lever skikkelig, og jeg suger til meg all den positive energien fra musikken. Det var to timer med masse smile og latter!

Å kunne ha det kjekt, er veldig godt å kjenne på. For jeg lever jo i en hverdag hvor angsten kommer på besøk. Og da blir de gode dagene ekstra verdifulle. Noen ganger kan jeg bare legge vekk alt sammen, og fokusere på musikken. Sånn var det denne gangen, og jeg elsket hvert sekund. Tak og lov for at dette tilbudet finnes. Jeg trenger det så sårt i mitt liv, og jeg skal fortsette med en positiv innstilling. Jeg føler meg ekstremt heldig, og lederne er så flinke musikere. Men de er også gode mennesker som vil oss andre bare vel. Det føles trygt og godt.

Nå gleder jeg meg veldig til en rolig kveld, og skal kose meg med Skal vi danse de neste timene. Det er jo et av de aller kjekkeste programmene som går på tv for tiden. Det var godt å ha kvelden sammen med min kjære i dag, siden jeg var ute i går kveld. Men noen ganger må venner også prioriteres. Jeg er så fornøyd med mange ting denne uken, og jeg gleder meg til en rolig uke med besøk her hjemme. Jeg ønsker deg en fin kveld, og så stikker jeg innom her om et par timer!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

2 kommentarer
    1. Hva er egentlig problemet med musikkterapi? I det ene øyeblikket vil du slutte og så er alt bra🤔🤔🤔🤔

      1. Musikkterapi er som all annen terapi. Noen ganger er det vanskeligere enn andre ganger. Og det har vært viktig for meg å bli enda tryggere. Skjønner at det er vanskelig å forstå. Men sånn opplever jeg det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg