Godt nytt år!

God morgen!

Da er vi i gang med 2020! Så herlig å kjenne på, og jeg er så klar. Gleder meg veldig til vanlig hverdag, og er så klar for å fjerne julepynten. Den ryker nok ut i løpet av dagen, kjenner jeg. Jeg håper at alle sammen er friske og raske, og at feiringen gikk fint. Her var det jo rolig, så vi har kommet i gang med det nye året på en fin måte. Det er så deilig å føle seg så klar til å jobbe! Nå er jeg full av energi, og klar for å jobbe meg gjennom dette spennende året. Jeg bare føler på meg at 2020 kommer til å bli et bra år for oss.

Jeg skal også starte på min treningsplan, og skal gjennomføre 20 moderate treningsøkter hver måned i hele 2020! Det starter allerede i dag med økt nr 1, og jeg er bare så klar! Tenk at jeg har blitt en sånn treningsglad dame! Det var der ikke mange som så komme, og ikke jeg heller for den saks skyld. Men jeg kjenner at dette gleder jeg meg til, og det blir garantert en endring på kropp og helse. Satser på at jeg får en fin start, og at dette blir en god trening i dag.

La oss alle sammen komme oss i gang, og starte 2020 på best mulig måte! Legg vekk gamle unnskyldninger, og jobb mot det du drømmer om. Vi skal ha lov til å sette oss store og små mål. Så nå kan vi starte med blanke ark, og virkelig finne en ny vei i livet. Det føler jeg virkelig på nå, og er så spent på hva som venter der ute. Livet er godt å leve, og jeg starter 2020 med et stort smil! Håper du også gleder deg.

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg