Gøy å lære masse nytt!

Det er så masse som skjer for tiden! Og det er så kjekt å lære masse nytt hver eneste dag. Det er så godt for meg å ha den medvinden som jeg føler på nå. For det var veldig etterlengtet. Nå skal jeg bruke den nye kunnskapen på best mulig måte, og fokusere på mine kanaler i tiden som kommer. Flere følgere kommer hver dag, og det gjør meg veldig stolt og glad. Det viser meg at de nye tingene fungerer, og at jeg er inne på riktig spor. Humøret mitt har virkelig bedret seg den siste måneden, og jeg koser meg veldig. Så heldig som jeg er! Tenk at jeg fikk endelig en sjanse til å komme videre! Jeg er så glad!

Jeg lærer veldig masse av mentorene mine, og av de andre flotte menneskene som er med på dette. Vi utveksler tanker og ideer i ulike grupper, og det er så inspirerende for meg. Jeg får virkelig lyst til å gjøre mitt aller beste, og jeg føler meg trygg. Vi får så mye hjelp, og raskt svar dersom vi lurer på noe. For meg så har dette virkelig åpnet opp et nytt kapittel i livet mitt. Det høres kanskje voldsomt ut, men jeg mener det. For det betyr så mye for meg å endelig ha noen som gir meg tillit. Man kan bli litt nervøs i blant, men det er bare å kaste seg ut i det med begge beina! Det er så mye varme i denne gjengen som jobber sammen nå.

Nå skal jeg fokusere på familien resten av kvelden. Bursdagen min har vært veldig fin. Tusen takk for alle de flotte gratulasjonene! Jeg setter stor pris på hvert eneste ord. Det varmer hjertet mitt! Jeg ønsker Dere en veldig fin kveld, og kos Dere sammen med familie og venner!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: WeLG Foredrag

Instagram: wenchelarsen.no

0 kommentarer

Siste innlegg