Gøy å passere 50 000 visninger på Youtube!

Jeg blir glad hver gang jeg når et mål! Så det er veldig kjekt å se at jeg nå har passert 50 000 visninger på min Youtube kanal! Det faktisk ganske utrolig for meg å tenke på. For det er jo utrolig kjekt å tenke at mine videoer har blitt sett 50 000 ganger! Det hadde jeg ikke trodd da jeg startet. Men det viser at tålmodig jobbing gir resultater også på Youtube! Jeg jobber hardt hver dag for å skape innhold til min kanal, og det er en langsiktig satsning. Det er kjekt å se at nye abonnenter stadig dukker opp hos meg. For jeg vet jo at der fins enda større muligheter. Nå er jeg så glad for å ha nådd dette delmålet!

Nå skal jeg jobbe meg videre opp mot neste målsetting. Og jeg har veldig lyst til å nå 100 000 tusen visninger. Da må jeg fortsette den gode jobben, og være kreativ i videoene mine. Det aller viktigste er nok å produsere nok videoer slik at fremgangen fortsetter. Det er jeg innstilt på å gjøre, og har masse planer. Det har blitt veldig naturlig for meg å være på video. Så jeg koser meg, og har det veldig kjekt når jeg jobber med Youtube. Så takk til alle Dere som har vært innom kanalen min! Jeg håper at Dere finner noe kjekt der, og at det faller i smak. Jeg har mange spillelister, så det er masse å se på!

Jeg jobber nå enda mer strukturert, og planlegger dagene i forkant. Da blir det enklere å gjennomføre oppgavene etter hvert som dagene skrider frem. For øyeblikket er jeg veldig rolig, og full av positiv energi. Så jeg håper at Dere også merker dette på mine kanaler. Jeg deler gode og vonde dager sammen med Dere! Akkurat nå går dagene fint, og jeg koser meg. Så skal jeg være stolt over det som jeg allerede har oppnådd. For det er stort for meg å nå disse målsettingene. Jeg er klar for å jobbe videre mot neste mål!

Vi blogges!

Følg meg gjerne:

Facebook: Wenche Larsen Gundersen , WeLG Foredrag

Youtube: Wenche Larsen

Instagram: wenchelarsen.no

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

Siste innlegg