Gøy på Strikkekafe!

I kveld har jeg virkelig kost meg masse på strikke kafe! Dette var den andre gangen jeg har gått, og det er utrolig koselig å være der. For meg som klumser en del med strikkingen, så er det også en veldig fin mulighet til å lære seg enda mer om strikking. Og dersom jeg roter meg bort, så er der alltid noen som kan hjelpe meg videre. Det er befriende for meg å vite. Jeg har hørt om selve strikke kafe konseptet tidligere, men aldri våget å delta. Nettopp fordi jeg ikke følte meg flink nok.

Men det er som med mye annet her i livet. Dersom man våger å be om litt hjelp, så er der alltid noen som ønsker å hjelpe deg videre. Det handler aller mest om å akseptere sine egne mangler, og heller forsøke å lære av dem som faktisk kan det. For meg så er det veldig godt å være sosial med andre voksne, og komme seg litt ut av huset. Vi prater om løst og fast, og det er god stemning. Jeg er glad for at jeg våget å komme dit. Frelsesarmeen har en del aktiviteter som virkelig fungerer bra. Og på strikkekafeen kan man gå hjem når man må.

Jeg skal prioritere dette i tiden som kommer, og jeg skal få med meg flere. Dette kan virkelig bli en kjekk aktivitet for meg i tiden som kommer. Det er godt å kjenne at man slapper av , og at man føler seg trygg! Nå var det skikkelig godt å komme seg hjem, og jeg skal ta en rolig kveld her hjemme. Ønsker deg en skikkelig fin kveld! Vi prates igjen i morgen tidlig. Da er det faktisk allerede fredag!

Klem fra Wenche

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg