Gratulerer med 3 års bryllupsdag, Kjære!

I dag har vi vært gift i 3 år. Gratulerer så mye med dagen, kjære mannen min! Det er så godt å være din ektefelle, og du er min aller beste venn. Vi har vært sammen i over seks år, og tiden har flydd av sted. Men vi har kommet oss gjennom harde dager, og gode stunder. Sånn er jo livet for oss alle sammen. Men jeg minnes vårt bryllup med stor glede, og jeg blir rørt.

Vi fikk den fineste sommerdagen det året som vår dag. Nydelig solskinn skapte en så fin ramme rundt festen vår. Guttene bar stolt inn hver sin ring, og tårene trillet på små og store. Jeg kjente på en kjærlighet som overvant alt. Jeg har ikke vært den enkleste å leve med. For skadene mine påvirker vår hverdag. Men det har heldigvis aldri vært grunn for å tvile på vår kjærlighet.

Jeg minnes vår dag, og koser meg med de gode minnene. For vi fikk akkurat den fine opplevelsen som vi ønsket oss. For meg så var det ekstra stort. Endelig var det ekte kjærlighet, og hele familien koste seg sammen med oss. Min far fulgte meg opp kirkegulvet, og frem til verdens beste ektemann. Det var stort. Og jeg er så utrolig stolt over å få være Fru Gundersen!

Vi blogges!

Følg meg gjerne på Facebook , Youtube og Instagram!

Snapchat: wencheblogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg